Η τσάντα, ο φιόγκος και στο βάθος κήπος!


Αυτό το post ανυπομονούσα να έρθει η ώρα να το κάνω. Μετά δεν ήθελα να το κάνω καθόλου. Τελικά αποφάσισα να διηγηθώ την ιστορία όπως ακριβώς έχει, να πω την άποψη μου και να διαβάσω κι άλλες απόψεις επί του θέματος γιατί με ενδιαφέρει πολύ.

Το στόρι.
Απόγευμα στο κομμωτήριο, περιμένω να πιάσει η βαφή, ξεφυλλίζω περιοδικά, χαζεύω. Ξαφνικά κολλάω σε μια ανοιχτή μαύρη τσάντα.  Σταματάει το μάτι μου στην υπέροχη floral επένδυση στο εσωτερικό της. Είναι γεμάτη ροζ μικρά τριανταφυλλάκια. Σταματάει και η ανάσα μου μαζί. "Τι τέλεια τσάντα!" αναφωνώ μόλις συνέρχομαι. "Που να δεις και το καπάκι.." μου λέει η κοπέλα και χαμογελάει. Γυρνάω το καπάκι να την κλείσω και αντικρύζω ένα τεράστιο μαύρο φιόγκο καρφιτσωμένο με χρυσά τρουκς. Αυτό ήταν, ζαλίστηκα! Η τσάντα αυτή προσπέρασε σε δευτερόλεπτα καμιά 20αριά άλλα πράγματα που περίμεναν υπομονετικά στη wishlist μου και στρογγυλοκάθισε στην κορυφή! 



Η παραγγελία.
Εννοείται πως ακολούθησε ανάκριση ώστε να αποσπάσω όλες τις πληροφορίες για το πώς θα την αποκτήσω! Έχουμε και λέμε λοιπόν.. Τα πράγματα είναι πολύ απλά, αρκεί να έχεις facebook. Η παραγγελία γίνεται με εισερχόμενο μήνυμα ( inbox) στην επίσημη σελίδα της σχεδιάστριας. Διαλέγεις τον τύπο της τσάντας που σου αρέσει από τα άλμπουμ που υπάρχουν, στέλνεις το κωδικό όνομα για το σχέδιο που σε ενδιαφέρει, δίνεις τα στοιχεία σου, σε ενημερώνουν ότι η παράδοση γίνεται με κούριερ σε 16 εργάσιμες μέρες - εκτός αν ζεις Αθήνα όπου μπορείς να την παραλάβεις από το εργαστήριό τους - και τέλος! Μετά απλά περιμένεις και χαμογελάς. Χαμογελάς και περιμένεις!

Εγώ παρήγγειλα την backpack & messenger bag με το κωδικό όνομα Black Captain σε Total BlackΑυτήν είδα, αυτή ερωτεύτηκα, αυτή διάλεξα. Κόστισε €50 συν μία επιβάρυνση €7 για τα μεταφορικά. Σύνολο €57!

Η παραλαβή.
Αν όλα πάνε καλά η τσαντούλα σε 16 εργάσιμες μέρες, δηλαδή σε 3 εβδομάδες περίπου, έρχεται στην πόρτα σου με την ACS. Στην περίπτωσή μου δυστυχώς υπήρξε καθυστέρηση μιας επιπλέον εβδομάδας γιατί όπως με ενημέρωσαν τηλεφωνικά είχαν έλλειψη στις πρώτες ύλες τους. Παρήγγειλα στις 7 Φεβρουαρίου και η τσάντα μου έφτασε στις 12 Μαρτίου!





Το ξεπακετάρισμα.
Μόλις έκλεισα την πόρτα πίσω μου άρχισα να ξεπακετάρω και να επεξεργάζομαι την καινούρια μου τσάντα. Μα πόσο όμορφη επιτέλους! Τη γύρισα μπρος, πίσω, πάνω, κάτω, την πέρασα στους ώμους μου, την καμάρωσα φορεμένη στον καθρέφτη, την άνοιξα, κοίταξα μέσα.. Επ! Για μισό λεπτό! Πού πήγαν τα μικρά ροζ τριανταφυλλάκια;;; Στη θέση τους είχαν ανθίσει κόκκινα και μπλε λουλούδια σε μπεζ φόντο. Κάποιο λάθος θα έγινε δε μπορεί. Αυτή δεν είναι η τσάντα των ονείρων μου!








Η επικοινωνία.
Λίγη ώρα μετά επικοινώνησα με τη σχεδιάστρια για να τη ρωτήσω μήπως έγινε κάποιο λάθος με την παραγγελία μου, αφού η τσάντα που παρέλαβα δεν είναι η ίδια με αυτή που είχα ερωτευτεί κεραυνοβόλα ένα μήνα πριν στο κομμωτήριο. Της εξήγησα ότι δε γνώριζα πως χρειαζόταν να διευκρινίσω το ύφασμα που θέλω για το εσωτερικό, αφού θεώρησα πως για κάθε κωδικό τσάντας το εσωτερικό είναι συγκεκριμένο και ζητούσα να με καθοδηγήσει για να αλλάξω την τσάντα που παρέλαβα. Η απάντηση ήρθε γρήγορα. Με ενημέρωνε ότι το εσωτερικό της τσάντας είναι το μοναδικό που δε διαλέγεται από μένα αλλά επιλέγεται τυχαία σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα στα floral υφάσματα. Επίσης με ενημέρωνε ότι η τσάντα εφόσον έχει ήδη φτιαχτεί δεν είναι δυνατόν να αλλαχτεί.

Το κλου της υπόθεσης.
Η επικοινωνία ήταν πολύ ευγενική από την πλευρά της σχεδιάστριας, χωρίς όμως φανερή διάθεση να με εξυπηρετήσει. 

Με πειράζει το γεγονός ότι δεν υπήρξε ενημέρωση πριν από την παραγγελία μου για την ιδιαιτερότητα με την τυχαία επιλογή υφάσματος στο εσωτερικό της τσάντας. Με αυτό το δεδομένο μπορεί να μην επέλεγα να αγοράσω. Μπορεί και να αγόραζα αλλά να μην απογοητευόμουν τόσο με αυτό που τελικά παρέλαβα. Όπως και να έχει θεωρώ παράλειψη να μην υπάρχει ανάλογη διευκρίνιση πουθενά. Είτε κάτω από κάθε φωτογραφία στο άλμπουμ με τις τσάντες στο facebook ή τουλάχιστον κατά την επικοινωνία με μηνύματα πριν από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. 

Κυρίως όμως με πειράζει το γεγονός ότι πλήρωσα τόσα χρήματα για κάτι το οποίο είναι χειροποίητο, δηλαδή φτιαγμένο ειδικά για μένα και τελικά πήρα κάτι που δε μου αρέσει 100% λόγω ελλιπούς ενημέρωσης χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα για να το αλλάξω. 

Το floral ύφασμα που έχει η τσάντα μου δεν είναι άσχημο, δεν είναι όμως αυτό που είχα ονειρευτεί. Θα περίμενα εφόσον το ύφασμα που μου αρέσει υπάρχει διαθέσιμο  και μετά από τόσες βδομάδες υπομονή που χρειάστηκε να κάνω, να πάρω σαν απάντηση στο μήνυμά μου την εναλλακτική να αλλάξω τη τσάντα. Αυτό θεωρώ σωστή εξυπηρέτηση κατά την ταπεινή μου άποψη.

Την τσάντα θα την κρατήσω, θα την ταξιδέψω, θα την αγαπήσω. Είμαι σίγουρη γι' αυτό. Απλά θα μου μείνει μια γλυκόπικρη γεύση κάθε φορά που την ανοίγω.


Για το τέλος.
Ήμουν πολύ σκεπτική για το αν πρέπει να δημοσιεύσω ένα ποστ για κάτι που δε με ευχαρίστησε 100%. Από την άλλη, αυτό το ποστ θα το έκανα σίγουρα αν η τσάντα ερχόταν και όλα πήγαιναν καλά. Οπότε αποφάσισα να το δημοσιεύσω όπως και να έχει. Μ' αρέσει να είμαι εντελώς αντικειμενική και αποφάσισα να μείνω πιστή σε αυτό.

 Εσείς τι λέτε για όλα αυτά; 
Θέλω πολύ να ακούσω και άλλες γνώμες!
:*

Σχόλια