Cherrybox ΜΑΡΤΙΟΥ | The Spring Edition


Το πρώτο κερασοκουτάκι της άνοιξης έφτασε, ξεπακεταρίστηκε, δοκιμάστηκε και είναι έτοιμο να αποκαλύψει τα περιεχόμενά του!


Αυτό το μήνα περιείχε συνολικά 5 προϊόντα συνοδευόμενα από ένα διαφημιστικό της εταιρίας Eveline Cosmetics και φυσικά το Μενού του Μαρτίου..  




Για πάμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο τα πραγματάκια αυτού του μήνα..



1. Eveline Cosmetics / Κρέμα προσώπου και σώματος Extra Soft / 200ml
Μία κρέμα σε χορταστική συσκευασία που δε λυπάσαι να χρησιμοποιήσεις. Πολύ το χαίρομαι αυτό! Μου θύμισε την all time classic Nivea. Κατάλληλη για πρόσωπο και σώμα με παχύρρευστη υφή που θυμίζει βούτυρο. Τη χρησιμοποίησα σε όλο το σώμα και άφησε την επιδερμίδα μου πάρα πολύ απαλή με ένα διακριτικό ευχάριστο άρωμα. Είναι ιδανική για μετά το ξύρισμα! Στο πρόσωπο δε τη χρησιμοποίησα και ούτε σκοπεύω καθότι είναι πολύ παχιά κρέμα. Μου άρεσε πολύ όμως, και η τιμή της για αυτή την ποσότητα είναι σούπερ στα €6.50.



2. Gabrini / Confetti βερνίκι νυχιών / 13ml
Αν θέλεις να κάνεις statement με το μανικιούρ σου σε εθνικές επετείους, eurocup, eurovision και λοιπά events για την πατρίδα αυτό είναι το βερνίκι που ζητάς! Γαλανόλευκο κομφετί τύπου ζωγράφιζα σημαιάκι και πιτσιλίστηκα λιγάκι σε full size συσκευασία για να μη ξεμένεις ποτέ. Κοστίζει €1.70 και πέρα από την πλάκα αν έχετε καμία ιδέα για μανικιούρ με αυτό πείτε το και σε μένα στα σχόλια! Μισό να σας κάνω και ένα swatch για έμπνευση! 






3. Eveline Cosmetics / Nail Therapy dry, hard  and shine nail polish / 12ml
Top coat που προσφέρει στεγνά, σκληρά και γυαλιστερά νύχια σε μόλις 60 δευτερόλεπτα! Παρατείνει τη διάρκεια και διατηρεί το χρώμα του βερνικιού εμποδίζοντας παράλληλα το αντιαισθητικό κιτρίνισμα. Κοστίζει €4.80 και φαίνεται πολλά υποσχόμενο αλλά δε το έχω δοκιμάσει ακόμη για να εκφράσω γνώμη!



4. Eveline Cosmetics / Micellar Solution 3 in 1 / 100ml 
Νεράκι 3 σε 1 που καθαρίζει, τονώνει, ενυδατώνει και κοστίζει μόλις €3. Τα κάνει όλα και συμφέρει με λίγα λόγια! Iδανικό για καθημερινή χρήση σε ευαίσθητα και ξηρά δέρματα, είναι μαζί με το αντίστοιχο micellar για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σειρά bioHyaluron 4D της Eveline! Πολύ ήπιο καθαριστικό που το πρόσωπό μου το λάτρεψε. Αφαίρεσε το καθημερινό μου μακιγιάζ με επιτυχία χωρίς να αισθανθώ το παραμικρό τσούξιμο στα μάτια, τόνωσε την επιδερμίδα μου και το σημαντικότερο, μετά τη χρήση του δεν είχα την αίσθηση πως το δέρμα μου τραβάει όπως συνήθως μου συμβαίνει. Υποθέτω ότι αυτό οφείλεται στο υαλουρονικό οξύ που περιέχει, το οποίο βοηθά στην άμεση αποκατάσταση της υγρασίας του προσώπου. Μου τα χάλασε με την αδιάβροχη μάσκαρα με την οποία δε δούλεψε καθόλου καλά όμως αφαίρεσε τέλεια τις ψεύτικες βλεφαρίδες. Κάτι ακόμα που παρατήρησα είναι πως χρειάζομαι πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα προϊόντος κάθε φορά που θέλω να ξεβαφτώ, αφού τα cotton pads και το δέρμα μου το ρουφάνε σαν κολασμένα! Mε τέτοια τιμή βέβαια, 'who cares' θα μου πεις και θα έχεις και δίκαιο. 



5. Eveline Cosmetics / 24K Gold & Diamonds Enzymatic Scrub 3 in 1 / 7ml
Αυτό το scrub μοιάζει με δείγμα όμως αυτή είναι η κανονική του συσκευασία. Τόσο μικρό αλλά τόσο πολύτιμο αφού όπως υποστηρίζει περιέχει χρυσό 24 καρατίων (!), μικροσωματίδια διαμαντιού, βιο-υαλουρονικό οξύ και άλλα ενεργά συστατικά. Παρόλα αυτά είναι πολύ οικονομικό στα €2. Απολεπίζει τα νεκρά κύτταρα, βοηθά την επιδερμίδα να γίνει πιο λεία, τονώνει την μικροκυκλοφορία, μειώνει τις δυσχρωμίες, ενισχύει την αναγέννηση της επιδερμίδας και ελαττώνει αισθητά τις ρυτίδες. Το ότι ονομάζεται scrub είναι λιγάκι παγίδα ομολογουμένως. Ήμουν έτοιμη να πασαλειφτώ και να αρχίσω το τρίψιμο και το ξέβγαλμα μέχρι που διάβασα τις οδηγίες χρήσης. Το εφαρμόζεις απλά σαν κρέμα σε στεγνό και καθαρό πρόσωπο, κοιμάσαι, ξεπλένεσαι το πρωί και αυτό την έχει κάνει τη δουλίτσα του. Ούτε τρίψιμο, ούτε τίποτα. Η ποσότητά του αρκεί για περίπου 3 χρήσεις. Το δοκίμασα και πράγματι το πρόσωπό μου ήταν πολύ ήρεμο και απαλό το επόμενο πρωί, δε μπορώ όμως να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα με μία μόνο φορά.  Αξίζει να αναφέρω ότι αυτό το scrub προορίζεται για ώριμες επιδερμίδες και ηλικίες 35+ όπως αναφέρει το διαφημιστικό που βρήκα στο κουτάκι,  οπότε το θεωρώ λίγο άστοχη επιλογή για μένα.



Και κάπου εδώ κλείνει το κερασοκουτάκι του Μαρτίου! Αυτό το μήνα αισθάνθηκα ότι η Eveline Cosmetics μεταμφιέστηκε σε Cherrybox για να έρθει στην πόρτα μου και να τη γνωρίσω. Μια χαρά είναι τα προϊόντα της δε λέω, αλλά θα μου αρκούσαν ένα - δύο για να αποφασίσω αν θα την επιλέξω στις μελλοντικές αγορές μου. Γενικά πάντως, αν εξαιρέσεις το κομφετί για το νύχι, το κουτάκι μου περιείχε ενδιαφέροντα πραγματάκια. Και ήταν όλα σε κανονικό μέγεθος!


Το σίγουρο είναι ότι ήθελα λίγο πιο
δυναμικό ξεκίνημα για την άνοιξη από το Cherrybox!
Εσείς τι λέτε;
:*

Σχόλια

  1. να σχολιασω οτι η συνολική τιμή των προϊόντων είναι μικρότερη απο την αξία του κουτιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο. Να σημειώσω βέβαια ότι το κουτάκι αυτό είναι του Μαρτίου 2014 προς αποφυγή παρεξηγήσεων :)

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα! Άκυρο τότε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου