ΚΑΝΕ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΟΥ ft. ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ


Μέχρι πριν μερικά χρόνια το μπαλκόνι ήταν ένας χώρος που είχα πρακτικά εγκαταλελειμμένο. Άπλωνα τη μπουγάδα, πάρκαρα το ποδήλατο και αυτά πολύ του ήταν. Πέρυσι για πρώτη φορά αγόρασα σπόρους και έβαλα σκοπό να φτιάξω τα πρώτα μου γλαστράκια. 

Όλα ξεκίνησαν από μια βόλτα στο ΙΚΕΑ και αυτά τα 2 πακετάκια που ανακάλυψα στο τμήμα με τις γλάστρες και τα φυτά.. 
Το κάθε ένα από αυτά τα σετάκια περιέχει σπόρους από 3 διαφορετικά αρωματικά βότανα, 3 χάρτινα ποτηράκια και 3 πλάκες συμπιεσμένο χώμα. Με τιμή μόλις €1.99 σκέφτηκα ότι δεν έχω και τίποτα να χάσω αν δε φυτρώσουν ποτέ και έκανα το μεγάλο βήμα. Τα αγόρασα!

Η διαδικασία για να τα φτιάξεις είναι παιχνιδάκι. Ρίχνεις τις πλάκες με το συμπιεσμένο χώμα σε ένα μπολ, προσθέτεις χλιαρό νερό και ανακατεύεις μέχρι να έχεις μπόλικο φρέσκο χώμα. Γεμίζεις περίπου τα 3/4 από τα ποτηράκια με το χώμα, ρίχνεις τους σπόρους και καλύπτεις με λίγο χώμα ακόμα. 

Προαιρετικά, καλύπτεις το ποτήρι με μια ζελατίνα στην οποία έχεις ανοίξει τρυπούλες. Με αυτό τον τρόπο εγκλωβίζεις την υγρασία από το νωπό χώμα ενώ παράλληλα επιτρέπεις στον αέρα να κυκλοφορεί. Δημιουργείς κάτι σαν μικρό θερμοκήπιο δηλαδή!  


Το μόνο που πρέπει να κάνεις από εκεί και πέρα είναι να τα βάλεις κοντά σε ένα φωτεινό παράθυρο και να περιμένεις. Τα ποτηράκια είναι γραμμένα με τα ονόματα, οπότε δε χρειάζεται να θυμάσαι που φύτεψες τι.

Δεν πίστευα ποτέ ότι μερικά σποράκια θα με σήκωναν από το κρεβάτι κάθε πρωί μέσα στην ανυπομονησία να πάω να τσεκάρω αν έχει ξεπεταχτεί τίποτα ανάμεσα από τα χώματα. 

Περιττό να περιγράψω το συναίσθημα όταν είδα τα πρώτα πράσινα βλαστάρια μια εβδομάδα μετά ε;


Τόση χαρά είχα να πάρω από το δημοτικό με τις φακές μέσα στο κεσεδάκι το γιαούρτι! 

Αφού το πείραμα πέτυχε και τα σποράκια φύτρωσαν έπρεπε λίγο να τα περιποιηθώ. Όχι πολλά πράγματα..  
Σ'αυτά που πήραν μπόι αφαίρεσα τις ζελατίνες, σε όσα διψούσαν ψέκασα λίγο νεράκι. Αυτά τα απλά χρειάστηκαν και κάπως έτσι ένα μήνα μετά έγινε χαμός..  


Στο μπαλκόνι τώρα πια φουντωτά και καμαρωτά απολαμβάνουν τον ανοιξιάτικο ήλιο! Τα περισσότερα μεγάλωσαν τόσο πολύ που μου δείχνουν ξεκάθαρα ότι αρχίζουν και στριμοκωλιάζονται πλέον μέσα στα χάρτινα ποτηράκια. Σε αυτή τη φάση αυτό που ζητάνε επειγόντως είναι μια άνετη γλάστρα ώστε να εγκατασταθούν μόνιμα για την υπόλοιπη ζωή τους και να μπορέσουν να συνεχίσουν ανενόχλητα την ανάπτυξή τους. 

Τους χαλάω εγώ χατίρι; Αφού μου φτιάχνουν τη μέρα και αν μεγαλώσουν λίγο ακόμα θα μου φτιάχνουν και το φαγητό με τα αρώματα τους!
Λίγο χώμα, μια πιο ευρύχωρη γλαστρούλα, όμορφα καρτελάκια με τα ονόματα τους και voila..






Το μελισσόχορτο μου προέκυψε λίγο μπερδεμένο φέτος. Μέσα στο κυπελλάκι του υπάρχει ρίγανη μπροστά μπροστά, μαϊντανός στο κέντρο και μια υποψία μελισσόχορτου στα αριστερά!!! Δε βαριέσαι, όλοι οι καλοί χωράνε! 

Πάρτε και ένα τραγουδάκι που μου ήρθε συνειρμικά με τους βασιλικούς και τα λοιπά αρωματικά φυτά..




Θα τα πούμε πολύ σύντομα!
:*

Σχόλια

  1. Τι καλά!! Τα έχω δει κι εγώ αλλά δεν περίμενα ότι φυτρώνει κάτι μέσα χαχαχα! Στην επόμενη επίσκεψη θα δοκιμάσω κι εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ όταν τα πρωτοπήρα πέρυσι δε πίστευα ότι θα προκόψουν. Όμως τελικά είχα βασιλικό και μαϊντανό σχεδόν όλο το χρόνο από το μπαλκόνι μου! Να πάρεις με την πρώτη ευκαιρία! Άλλη νοστιμιά το φυτεμένο από τα χεράκια σου :)))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου