E.l.f. haul | Swatches & πρώτες εντυπώσεις!


Με την e.l.f. φλέρταρα εδώ και πολύ καιρό. Μάτια, χείλη, πρόσωπο, για όλα υπήρχε κάτι που με μαγνήτιζε να τη δοκιμάσω. Ο Φεβρουάριος, ο κατεξοχήν μήνας του έρωτα, έβαλε το χεράκι του και χάρισε στις απανταχού ερωτευμένες με την e.l.f. δωρεάν μεταφορικά και 50% έκπτωση!

Νομίζω πως είναι η καλύτερη προσφορά που έχει βγάλει η εταιρία ως τώρα και αν κρίνω από τη συμμετοχή και την ταχύτητα με την οποία τελείωναν τα αποθέματα θα το επαναλάβει σίγουρα!

Για να σας δώσω να καταλάβετε τι σφαγή γινόταν, αρκεί να σας πω ότι κάθε φορά που πατούσα το κουμπί για να ολοκληρώσω την παραγγελία μου κάποιο από τα προϊόντα του καλαθιού μου δε βρισκόταν πλέον σε απόθεμα και έπρεπε να το αφαιρέσω για να μπορέσω να συνεχίσω στο checkout!

Παρά τις πολλές απώλειες, κατάφερα να πάρω διάφορα πραγματάκια που ήθελα. Το πακετάκι έφτασε στο ταχυδρομείο σε περίπου 10 μέρες. Ξεπακεταρίστηκε και αγαπήθηκε πριν καν μπει στο σπίτι μου..


Ανυπομονούσα να τα δοκιμάσω όλα.. Έτσι χωρίς να χάνω χρόνο ξεκίνησα να ανοίγω συσκευασίες, να κάνω swatch και να σχηματίζω μια πρώτη άποψη για κάθε τι που αγόρασα.






1. Studio Baked Eyeshadow / 3.5gr / #Burnt Plum
Οι σκιές της σειράς baked eyeshadows είναι ψημένες στο φούρνο για να προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα και σ' αυτό οφείλουν το όνομά τους. Το Burnt Plum που διάλεξα είναι ένα βουργουνδί χρώμα με δαμασκηνί ιριδισμούς. Πολύ ψαγμένο με λίγα λόγια! Έχει κρεμώδη υφή και απλώνεται πολύ εύκολα.  Δεν σπάει και έχει πολύ καλή διάρκεια. Η απόδοση και το μεταλλικό του τελείωμα μπορούν να γίνουν ακόμα πιο έντονα αν για την εφαρμογή του χρησιμοποιήσουμε υγρό πινελάκι. Δείτε τη φωτογραφία με τα swatches. Στην πρώτη σειρά εφάρμοσα με στεγνό πινελάκι τη σκιά ενώ στη δεύτερη η εφαρμογή έγινε με πινελάκι το οποίο είχα ψεκάσει με ροδόνερο. Κοστίζει €4.80 και μου άρεσε πολύ!







2. Jumbo eyeshadow stick / 3gr / #Feeling Lucky
Τα jumbo eyeshadow sticks της e.l.f. είναι η φθηνότερη εκδοχή των jumbo eye pencils της NYX. To Feeling lucky που διάλεξα είναι ένα πανέμορφο σκούρο καφέ με μοβ ιριδισμούς. Έχει κρεμώδη υφή και όπως φαίνεται στα swatches φοβερά καλή απόδοση τόσο στο χέρι όσο και στο μάτι μου. Το εφάρμοσα χωρίς primer και στα τελειώματα έσβησα τις σκληρές γραμμές με ένα φουντωτό πινέλο.

Δυστυχώς η πρώτη εντύπωση παρά το υπέροχο χρώμα του δεν ήταν καθόλου καλή. Με παίδεψε πολύ χωρίς λόγο. Προσπαθώντας να κάνω blending αντί να σβήνει σταδιακά και ομοιόμορφα για να δημιουργηθεί το επιθυμητό ντεγκραντάρισμα στο χρώμα, αυτό εξαφανιζόταν εντελώς! Σαν να μην έφτανε αυτό, σε λίγα μόνο λεπτά "έσπασε" σαν τρελό και βυθίστηκε στις γραμμές του βλεφάρου μου. Σίγουρα δε μπορώ να το φορέσω μόνο του, αλλά θα το χρησιμοποιήσω σαν βάση σε σκιές με παρόμοιο χρώμα για να πετύχω πιο έντονο αποτέλεσμα και ελπίζω να έχω καλύτερη τύχη! Η αρχική του τιμή είναι €3.60, αλλά εγώ προσωπικά δε θα το ξαναπροτιμούσα. 







3. Mineral eyeshadow primer / 4.5gr / #6531 Sheer
Αυτό το primer περιέχει βιταμίνες A, C και E που βοηθούν στην ενυδάτωση της περιοχής των ματιών. Η απόχρωση sheer είναι ένα αρκετά ανοιχτό μπεζ χρώμα ιδιαίτερα καλυπτικό που με εξέπληξε ευχάριστα. Αποτελεί μια πολύ καλή βάση και σίγουρα βοηθάει στο να διαρκέσει περισσότερο το μακιγιάζ στα μάτια μου. Προσωπικά το χρησιμοποιώ ακόμα και μόνο του, όταν δεν έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω σκιές, για να φωτίσω την περιοχή των ματιών μου. Το απλικατέρ με το σφουγγαράκι είναι πολύ πρακτικό. Κοστίζει €4.25 και έχει εξαιρετική ποιότητα για την τιμή του!






4. Studio Blush / 4.75g / #Mellow Mauve
Τα ρουζ της e.l.f. ήταν το νούμερο ένα πράγμα που ήθελα να αποκτήσω. Έχω διαβάσει τόσες κριτικές επί κριτικών για το πόσο υπέροχα είναι παρά την οικονομική τιμή τους που έπρεπε οπωσδήποτε να πάρω κάποια στην πρώτη μου παραγγελία. Επέλεξα δύο για αρχή και μπορώ να πω ότι μου άρεσαν πολύ. Καταρχήν αγαπώ τις μαύρες ματ συσκευασίες τους με το καθρεφτάκι στο εσωτερικό και τη διάφανη λωρίδα στο καπάκι για να βλέπω το χρώμα χωρίς να χρειάζεται να τα ανοίξω! 

Το Mellow Mauve είναι ένα dusted pink χρώμα (ή σκονισμένο ροζ αν προτιμάτε, δεν ήξερα πως αλλιώς να το μεταφράσω για να το περιγράψω σωστά!) με αρκετούς μοβ ιριδισμούς οι οποίοι χάνονται μόλις απλωθεί στα μήλα του προσώπου και αφήνουν μια όμορφη γυαλάδα χωρίς υπερβολές. Είναι ιδανικό για όσες δεν αγαπούν τα κουκλίστικα ροζ μαγουλάκια και ψάχνουν άλλες αποχρώσεις εξίσου κολακευτικές. Έχει πουδρένια υφή,  κάτι που το κάνει να θρυμματίζεται αρκετά εύκολα γι' αυτό θέλει λίγη προσοχή όταν παίρνουμε προϊόν με το πινέλο. Θέλει καλό blending και το αποτέλεσμά που δίνει είναι πολύ διακριτικό όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία. Μπορείς να χτίσεις πιο έντονο αποτέλεσμα προσθέτοντας επιπλέον 2-3 στρώσεις προϊόν. Κοστίζει 4.80€ και έχει πολύ καλή διάρκεια.






5. Studio Blush / 4.75gr /  #Tickled Pink 
Το Tickled Pink είναι ένα γλυκό ροζ χρώμα χωρίς εμφανή σημάδια shimmer. Παρόλα αυτά το τελείωμα του χαρίζει μια όμορφη γυαλάδα στο δέρμα. Όταν απλώνεται στο πρόσωπο το αποτέλεσμα είναι ένα ανεπαίσθητο ροζ σχεδόν διάφανο χρώμα που όμως μπορεί να χτιστεί για λίγο πιο έντονη απόδοση. Είναι ιδανικό για τις φορές που θέλεις να βαφτείς σαν να μην έχεις βαφτεί, δηλαδή για εντελώς φυσικό αποτέλεσμα στο μακιγιάζ σου. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι η επιδερμίδα σου είναι λευκή. Αν είσαι μελαχρινή δε ξέρω αν πρέπει να το προτιμήσεις, γιατί μπορεί να μην έχει καμία απόδοση πάνω σου! Κοστίζει €4.80 και θρυμματίζεται και αυτό όπως το Mellow Mauve λόγω της πουδρένιας υφής του, αλλά τίποτα φοβερό για να σε προβληματίζει. 







6. Studio Matte Lip Color / 1.8gr / #Natural
Τα lip colors είναι πρωτότυπα μολύβια χειλιών αρκετά μεγαλύτερα από τα συνηθισμένα. Έχουν ματ τελείωμα και ισχυρίζονται ότι περιέχουν βιταμίνες Α, C και Ε που βοηθούν στην ενυδάτωση των χειλιών. Εγώ αντίθετα βρήκα το συγκεκριμένο ιδιαίτερα στεγνό και καθόλου ενυδατικό. Δε με πτόησε όμως ιδιαίτερα αυτό. Η απόχρωση Natural που διάλεξα είναι ένα τέλειο nude ροζ χρώμα που κάνει τα χείλη μου να φαίνονται φυσικά αλλά πιο γεμάτα και όμορφα! Η μύτη του με βοηθάει να το απλώσω άψογα στα χείλη μου χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Και όταν αρχίσει να χάνει το σχήμα της το μόνο που χρειάζεται είναι να περιστρέψω το πάνω μέρος του μολυβιού ώστε να βγει περισσότερο προϊόν και να ξύσω τη μύτη. Πώς γίνεται αυτό; Πολύ απλά! Το κομμάτι στο πίσω μέρος του μολυβιού που έχει το χρώμα του κραγιόν, βγαίνει και γίνεται ξύστρα! (Αυτά τα κρυφά γκατζετάκια στα καλλυντικά είναι η αδυναμία μου!) Διαρκεί περίπου 3-4 ώρες αν δεν πιω ή φάω κάτι. Κοστίζει €4,80 και είναι η αγαπημένη αγορά αυτού του haul! Όσες φορές το φόρεσα άκουσα τα καλύτερα σχόλια!




Τελευταία αγόρασα 3 κραγιόν της σειράς Studio Moisturising Lipstick. Ενθουσιάστηκα με τη μαύρη ματ συσκευασία τους στην ίδια φιλοσοφία με τα ρουζ, τη θεωρώ υπέρκομψη. Μου άρεσε το τετραγωνισμένο σχήμα και το χρωματιστό σημείο εκεί που κλείνει το καπάκι το οποίο υποδηλώνει το χρώμα κάθε κραγιόν. Το μόνο αρνητικό είναι πως αυτό είναι και το μόνο σημείο από το οποίο μπορείς να ξεχωρίσεις κάθε χρώμα. Πουθενά δεν αναγράφεται το όνομα κάθε κραγιόν, εκτός από τη χάρτινη συσκευασία με την οποία έρχεται όταν το αγοράζεις και την οποία δεν έχω σκοπό να κρατήσω! 

Όλα τα κραγιόν αυτής της σειράς είναι εμπλουτισμένα με Shea, βιταμίνες Α, Ε και C για να προσφέρουν ενυδάτωση, έχουν κρεμώδη υφή και ένα διακριτικό άρωμα βανίλιας που μου αρέσει πολύ! Το καθένα κοστίζει €3.80.




7. Studio Moisturising Lipstick / 3.2gr / #Wink Pink
Το πρώτο από τα κραγιόν ονομάζεται Wink Pink και είναι ένα ουδέτερο ροζ χρώμα με satin τελείωμα. Στην πραγματικότητα το χρώμα του είναι πιο κοντά στο swatch που έχω στο χέρι μου! Απλώνεται λίγο δύσκολα στα χείλη μου για κάποιο λόγο αλλά αφού το εφαρμόσω και μετά το νιώθω πολύ ενυδατικό. Η διάρκειά του είναι περίπου 4 - 5 ώρες, ακόμα και αν έχω φάει ή πιει στο μεταξύ. Το θετικό είναι ότι ξεθωριάζει ομοιόμορφα οπότε ακόμη και 8 ώρες μετά υπάρχει μια ιδέα ακόμη στα χείλη μου. Μπορεί να μην είναι η αρχική απόχρωση αλλά δε φαίνεται και άσχημα! Από τα τρία, το Wink Pink είναι αυτό που προτιμώ περισσότερο να φοράω με το καθημερινό μου μακιγιάζ. 





8. Studio Moisturising Lipstick / 3.2gr / #Rosy-go-round
Το δεύτερο κραγιόν ονομάζεται Rosy-go-round και είναι ένα τριανταφυλλί με satin τελείωμα. Το χρώμα αυτό είναι λατρεία. Για βράδυ, για καλοκαίρι, για όπου υπάρχει διάθεση για έντονο ροζ! Μ' αρέσει πολύ που δε κάνει τα χείλη μου να φαίνονται στεγνά. Παρόλο που με δυσκολεύει όπως το προηγούμενο στην εφαρμογή, το αποτέλεσμά του είναι φανταστικό. Αν και νομίζω πως είναι το λιγότερο κρεμώδες από τα 3! Διαρκεί 4-5 ώρες στα χείλη μου. Θα μου άρεσε να διαρκεί παραπάνω για να μη χρειάζεται να το ανανεώνω αλλά δε μπορούμε να τα έχουμε και όλα σ' αυτή τη ζωή!






9. Studio Moisturising Lipstick / 3.2gr / #Pink Minx
Το Pink Minx είναι το πιο ανοιχτόχρωμο από τα 3 κραγιόν. Θα το χαρακτήριζα baby pink με μια ιδέα από κοραλί. Έχει κρεμώδες τελείωμα και λίγο πολύ μοιάζει με τα προηγούμενα στην εφαρμογή και τη διάρκειά. Νομίζω πως το καλοκαιράκι θα έχει την τιμητική του όλες τις ώρες της μέρας!


Και κάπου εδώ τελειώσαμε!
Ήρθε η ώρα να ζητήσουμε το λογαριασμό..

1 x Studio Baked Eyeshadow : €4.80
1 x Jumbo Eyeshadow Stick : €3.60
1 x Mineral Eyeshadow Primer : €4.25
2 x Studio Blushes : €9.60
1 x Studio Matte Lip Color : €4.80
3 x Studio Moisturizing Lipsticks : €11.40
Σύνολο : €38.45
+
Μεταφορικά : €4.80



Χάρη στην προσφορά τελικά πλήρωσα το 50% του συνόλου και καθόλου μεταφορικά, 
δηλαδή €19.20
Πολύ λίγα για τόσα πολλά και καλά! 
Δε συμφωνείτε;
:*

Σχόλια

  1. Το Mineral eyeshadow primer το χρησιμοποιώ κι εγώ χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Δεν έχω δοκιμάσει το Studio Moisturising Lipstick και το Studio Matte Lip Color, αλλά μετά το review σου θα τα πάρω σίγουρα! Επίσης έχεις τέλεια χείλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα πάρεις οπωσδήποτε Ελένη μου!! Από τότε που ήρθε η παραγγελία μόνο αυτά φοράω. Με το 50% στα €2 - €2.5 είναι σκέτο κελεπούρι :D

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου