iHerb Mini Haul


Στο iHerb μπαίνω πλέον όσο συχνά μπαίνω στο supermarket της γειτονιάς μου. Ψωνίζω 2 - 3 πραγματάκια που χρειάζομαι και βγαίνω. Τόσο απλά!

Σ' αυτό βοηθάνε βέβαια και τα email που κάθε τόσο καταφθάνουν και με δελεάζουν. Αυτή τη φορά το επίμαχο mail με προέτρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε ένα ενυδατικό serum για το πρόσωπο και μια φυτική οδοντόκρεμα. Αυτό που θα διάλεγα έμπαινε στο καλάθι μου χωρίς καμία χρέωση. Δωράκι λέει που τους προτιμάω! Ε είπα κι εγώ να μη τους κακοκαρδίσω .. και τσουπ έτοιμη η παραγγελία.


Το πακετάκι έφτασε σε άψογη κατάσταση σε περίπου δύο εβδομάδες! 
Όπως θα καταλάβατε έδειξα χαρακτήρα και πήρα μόνο 3 πραγματάκια που πραγματικά χρειαζόμουν.



Desert Essence / Coconut Shampoo / 8 fl oz (237 ml) / $6.05 ( €4.40 )

Με τόσο καλά σχόλια στα blog ομορφιάς που βολτάρω το σαμπουάν της Desert Essence με την καρύδα είχε εξασφαλισμένη τη θέση του στο καλάθι μου εδώ και καιρό. Το χρησιμοποίησα χθες για πρώτη φορά και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα! 


Έχει διάφανο γαλακτερό χρώμα, αρκετά νερουλή σύσταση και πολύ απαλή υφή. Χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα για κάθε λούσιμο, αφρίζει τέλεια -πράγμα που με εξέπληξε ευχάριστα- μυρίζει ακόμα πιο τέλεια και αφήνει τα μαλλιά πεντακάθαρα. Τα στεγνά μου μαλλιά σήμερα είναι μεταξένια, γυαλιστερά και δεν έχουν φριζάρει καθόλου παρόλο που το συνηθίζουν. Θα έχω σίγουρα πιο ολοκληρωμένη άποψη μετά από μερικά λουσίματα. Προς το παρόν φοβάμαι μη με περάσουν για καμιά ανώμαλη γιατί όλη μέρα φέρνω τα μαλλιά μου μέσα στα μούτρα μου και τα μυρίζω σαν να μην υπάρχει αύριο!



Isvara Organics / Lavender Pet Shampoo / 2 fl oz (58 ml) / $2.64 ( €1.92 )

Πήρα για μένα σαμπουάν, να μη πάρω και για τα σκυλούδια μου; Δε το δοκιμάσαμε ακόμα αλλά μοσχοβολάει λεβάντα και είναι φουλ στα φυσικά συστατικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο λίγα είναι τα 58ml.. με δύο κορμάρες αυτό το μπουκαλάκι δε φτάνει ούτε για ζήτω. Θα το χρησιμοποιήσουμε για το καθημερινό μας ποδόλουτρο και αν μας αρέσει την επόμενη φορά θα παραγγείλουμε τη μεγάλη συσκευασία με τα 236ml.




Auromere / Herbal Toothpaste / #Fresh Mint / 4.16 oz (75 ml/117 g) / $0.00

Το δωράκι που διάλεξα ήταν η φυτική οδοντόκρεμα της Auromere με γεύση μέντα. Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι η συγκεκριμένη οδοντόκρεμα είναι φτιαγμένη σύμφωνα με μια ολόκληρη ιατρική φιλοσοφία που έχει τις ρίζες της στην Ινδία και είναι γνωστή ως Αγιουρβέδα. Η αλήθεια είναι πως όταν ανακαλύπτω κάτι τέτοια περίεργα για τα πράγματα που αγοράζω, αποκτούν μαγικές ιδιότητες στα μάτια μου. Έτσι εξηγείται που εδώ και δύο μέρες νιώθω πως το στόμα μου είναι καθαρότερο και τα δόντια μου λευκότερα!


Η οδοντόκρεμα αυτή περιέχει 23 εκχυλίσματα και έλαια από διαφορετικά λουλούδια, ρίζες και βότανα! Προστατεύει από την πλάκα και την ουλίτιδα και έχει λευκαντικές ιδιότητες. Η σύστασή της δεν περιέχει φθόριο, γλουτένη, τεχνητά γλυκαντικά, ζωικά συστατικά, parabens και τεχνητά συντηρητικά. Eίναι ιδανική για vegans και άτομα με ευαισθησία στα δόντια και τα ούλα.  Είναι συμπυκνωμένη και γι' αυτό διαρκεί 3 φορές παραπάνω από μια κλασική οδοντόκρεμα. Μήπως αρχίσατε να βλέπετε κι εσείς τη μαγεία μετά από όλα αυτά; Η τιμή της είναι $4.59 ( €3.34).


  

Αυτά ήταν τα πραγματάκια μου αυτή τη φορά. Λίγα και καλά!
Μαζί με τα μεταφορικά που είναι $4 ( €2.90) 
η παραγγελία μου κόστισε συνολικά $12.69 ( €9.20 ).
Φθηνότερα από το supermarket της γειτονιάς!
:*

*Μη ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τον κωδικό QVQ446 για έκπτωση μέχρι και 10$ στην πρώτη σας παραγγελία από το iHerb!

Σχόλια

  1. Ποσο ωραία και ιδιαίτερα πραγματακια μπορεις να βρεις στο iherb!! Δε περιγράφεται!! Το σαμπουαν με αρωμα καρυδα το ζήλεψα απίστευτα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου να το πάρεις στην επόμενη παραγγελία σου είναι πολύ καλό. Μυρίζει και αφρίζει τέλεια. Το περίμενα πιο ξενέρωτο και με εξέπληξε!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα πεθαίνω με το σχόλιο για τα μαλλιά! Αυτό το σαμπουάν πρέπει να το δοκιμάσω άμεσα! Το άτιμο το iherb έχει τόσα πράγματα που η wishlist μου είναι 3 σελίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε άσε κι εγώ μια από τα ίδια αλλά συγκρατούμαι και παίρνω μόνο τα απαραίτητα προς το παρόν. Το σαμπουάν αν σου αρέσει η καρύδα θα το λατρέψεις απλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου